بهترین فصل اسباب کشی

از نظر اغلب اراد جامعه فصل تابستان بهترین زمان برای اسباب کشی است ولی باید گفت هرکسی با توجه به شرایطی که دارد یک فصل را مناسب اسباب کشی میداند .

مثلا خانواده هایی که دانشجو ویا محصل ندارند بهترین زمان را ماه های آخر سال میدانند به دلیل اینکه در این ماه میتوان همزمان با جا به جایی ، خانه تکانی عید هم انجام داد و هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است .چون اسباب کشی در این زمان ها کم است هزینه حمل بار در اصفهان کاهش پیدا میکند. و از طرفی هم هزینه اجاره و خرید مسکن هم کاهش می یابد.

شرایط انتخاب فصل مناسب:

1.آب و هوا :

این مورد میتواند نقش زیادی در انتخاب فصل برای جا به جایی داشته باشد . به همین دلیل شرایط آب و هوایی است که بیشتر اسباب کشی ها در فصل تابستان است چون در بقیه فصل ها مثل زمستان ممکن است بارانی یا برفی و سرد باشد و مناسب اسباب کشی نباشد.

2.زمان مدارس:

خانواده هایی که دانشجو محصل دارند تابستان را انتخاب میکنند تا به درس آنها لطمه وارد نشود و یا اگر مجبور به جا به جایی محل تحصیل شدند در فصل مدارس نباشد و راحت تر این کار انجام گیرد.

3.شرایط اجتماعی:

باید توجه داشت که در فصل تابستان به دلیل اینکه اسباب کشی ها بیشتر است بنابراین خانه های بیشتری وجود دارد و حق انتخاب بیشتری دارید ولی در فصل های دیگر کمتر کسی جا به جا میشود و حق انتخاب را محدود میکند. ولی اینکه هزینه هم در این فصل کاهش میابد نباید نادیده گرفت.

معایب و مزایای اسباب کشی در هر فصل:

اسباب کشی در فصل بهار

معایب: وجود تعطیلات نوروزی ،  شروع امتحانات پایانی  ، افزایش حجم کار

مزایا: وجود شرایط جوی مساعد و داشتن روزهای بلند در این فصل

اسباب کشی در فصل تابستان

معایب : رقابت بین شرکت های باربری باعث افزایش قیمت حمل و نقل

مزایا: روزهای بلند و همچنین خیابان های خلوت به خاظر تعطیلی مدارس و هوای گرم و مطبوع برای اسباب کشی

اسباب کشی در فصل پاییز

معایب: روز های کوتاه ، بازگشایی مدارس ، خیابان های شلوغ و همچنین غیر یکنواخت بودن شرایط آب و هوایی باعث سختی اسباب کشی در این فصل میشود ولی با این حال شرایط برای بعضی خانواده ها مناسب است و ایجاب میکند اسباب کشی در فصل پاییز انجام گیرد.

اسباب کشی در زمستان

معایب: روزهای کوتاه ، نزدیک شدن به سال نو و هوای سرد نا مناسب برای اسباب کشی

مزایا : مقرون به صرفه بودن از لحاظ هزینه ها و همچنین یکی شدن جا به جایی با خانه تکانی

نکات کلی برای اسباب کشی در تمام فصل ها:

برای اینکه اسباب کشی بی دردسر و راحتی را تجربه کنید باید با بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان ارتباط برقرار کنید تا شما را در حمل اثاثیه منزل اصفهان یاری کنند.

با توجه به تمام نکاتی که گفته شد برای اسباب کشی نمیتوان یک فصل را بهترین فصل معرفی کرد و بهترین انتخاب با توجه به شرایط فرد انتخاب میشود ولی با این حال اغلب افراد جامعه تابستان را بهترین فصل اسباب کشی میدانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.