اسباب کشی با وجود کودک

اسباب کشی در اصفهان یک کار سخت و طاقت فرسا است که فشار های روانی زیادی بر فرد وارد میکند .شما نباید این فشارها را نادیده بگیرید به خصوص اگر کودک هم در خانه دارید باید به این موضوع توجه زیادی کنید.اگر مجبور به اسباب کشی هستید و در خانه یک یا چند کودک دارید بهتر است نکاتی را رعایت کنید که نه خودتان اذیت شوید و نه کودکانتان. ما در این مقاله سعی میکنیم به شما نکاتی را متذکر شویم که با توجه به آن ها بهترین اثاث کشی در اصفهان را انجام دهید.

1.برای بچه ها تصوری مثبت از اسباب کشی به وجود آورید.

اگر فرزندتان کوچک است بهتر است موضوع اسباب کشی را به یک باره به او نگویید و به صورت داستان یا هنگام بازی کردن با آرامش برایش توضیح دهید .این کار باعث میشود کودک از اسباب کشی خوشش بیاید و برایش جالب باشد

ولی اگر فرزندتان بزرگ است نباید موضوع اسباب کشی را از او پنهان کنید و در آخر کار به بگویید زیرا این باعث میشود به صداقت شما بدبین شود .بهتر است از ابتدا فرزندتان را در جریان قرار دهید و به نظرهایش احترام بگذارید

2.به کودکان خود مسئولیت دهید.

با توجه به سن فرزندتان از او کمک بخواهید مثلا اگر فرزندتان بزرگ است در مرتب کردن وسایل  و یا اگر کوچک است در جمع کردن اسباب بازی های خودش بخواهید به شما کمک کنند.

3.از دوربین استفاده کنید.

اگر منزل جدیدتان دور است و نمیتوانید به خانه قبلی خود سر بزنید باید تصاویری از محله ، خانه و دوستان کودکتان تهیه کنید و یا قبل از اسباب کشی یک مهمانی بگیرید و دوستان فرزندتان را دعوت کنید و فیلم بگیرید . این کارها باعث میشود کودک با دیدن این تصاویر و فیلم ها متوجه شود اون خانه و دوستان هنوز هستن و غیب نشدند.

یا حتی میتوانید به دوستان فرزندتان شماره و آدرس منزل جدید را بدهید تا با فرزندتان در ارتباط باشند با این روش نگرانی که کودک نسبت به از دست دادن دوستانش دارد را از بین میبرید.

4.حضور کودکان در روز اسباب کشی

اول از همه با بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان هماهنگ کنید و دوم اینکه بگذارید کودکتان ببیند وسایل را در ماشین حمل اثاثیه منزل اصفهان میگذارید .تا این تصور برایش به وجود نیاید که وسایل غیب شده اند و در خانه ای دیگر ظاهر شده اند.

4.اول وسایل اتاق بچه ها را آماده کنید

به محض رسیدن به خانه جدید اول اتاق کودک را آماده کنید. آنها نیاز به یک جایی برای احساس امنیت و آرامش دارند. همچنین در چیدمان و دکوراسیون اتاقشان از آنها نظر بخواهید.

5.یک کیف از وسایل ضروری آماده کنید

یک کیف از وسایلی که کودکتان در روز اول اسباب کشی ممکن است به آنها احتیاج پیدا کند آماده کنید . وسایلی مانند یک دست لباس ، اسباب بازی مورد علاقه ، حوله ، دستمال ، خوراکی و نوشیدنی و …

6.زمان مناسب برای حمل اسباب

برای حمل بار در اصفهان بهترین زمان را انتخاب کنید مثلا اگر فرزندتان دانش آموز است بهتر است در تابستان این کار انجام دهید تا به درس فرزندتان لطمه ای وارد نشود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.