جا به جایی وسایل سنگین

در استان اصفهان شرکت های زیادی در زمینه ی حمل اثاثیه منزل اصفهان مشغول به فعالیت هستند.

شرکت های حمل اثاثیه منزل با بهره گیری از گارگرانی که در این زمینه دارای تبحر هستند سعی بر این دارند که یک اسباب کشی راحت و بی دغدغه ایی را بدون کوچکترین صدمه به اسباب و اثاثیه برای شما به وجود بیاورند .

مبل ها جزء وسایل چوبی هستند و از آن دسته اسباب و اثاثیه هایی به شمار می آیند که جا به جایی آن ها نیاز به دقت فراوان دارد چرا که خیلی سریع دچار آسیب و صدمه می شوند .

 

حمل اثاثیه منزل اصفهان

برای جا به جایی آن ها لازم است که ابتدا با پلاستیک هایی که دارای حباب هستند تمام بدنه ی چوبی مبل را با دقت زیاد بپوشایم و بعد با کمک چسب های پهن ، پلاستیک های حباب دار را چسب بزنیم نکته ایی که در این جا باید مطرح کنیم این است که به هیچ وجه نباید چسب های پهن را به صورت مستقیم با سطح چوب تماس داشته باشد چرا که بعدا جدا کردن چسب سخت است .

تمام گوشه و زاویه ها را باید با پلاستیک های حباب دار و چسب پهن پوشاند .

اگر رنگ پارچه ی مبل روشن است می توان از سلفون کمک گرفت یا اینکه روی پارچه ی مبل را با پارچه پوشاند .

برای جا به جا کردن لوستر ها هم باید شاخه های لوستر را با پارچه یا پلاستیک حباب دار و روزنامه پوشاند و لامپ ها را جدا کرد تا مبادا لامپ ها دچار شکستگی شوند .

، بهتر است که یخچال را ابتدا تمیز کنید و در صورت لزوم کشو ها و قسمت های که جدا می شوند را با چسب بچسبایند تا در حین جا به جایی نشکنند .

 

حمل اثاثیه منزل اصفهان

 

شرکت عرفان باربری که به عنوان بزرگترین شرکت اسباب کشی در اصفهان در حال فعالیت است ، بهترین خدمات را در زمینه ی حمل اسباب و اثاثیه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.