اشتباهات رایج در اسباب کشی

اشتباهات رایج در اسباب کشی

اسباب کشی مانند هر کار دیگری به برنامه ریزی نیاز دارد.بدون داشتن برنامه ریزی ممکن است در حین بسته بندی کردن وسایل ، جابجایی و حمل آن ها دچار مشکل شویم.

برای یک اسباب کشی آسان بهتر است یک لیست تهیه کنید و تمام اقدامات و وسایل مورد نیاز اسباب کشی را در آن یادداشت کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

با برنامه‌ریزی مناسب ، کارها در جهت مورد نظر شما پیش رفته و از هرج و مرج در حین بسته بندی ، و جابجایی وسایل در اسباب کشی جلوگیری می شود و عدم توجه به آن باعث به هم ریختگی و آشفتگی‌های بسیاری می شود.

در تمام خانه‌ها ، وسایلی وجود دارد که افراد خانه حتی یک بار هم از آنها استفاده نکرده اند.همچنین برخی از وسایل منزل ، آنقدر فرسوده شده اند که دیگر قابل استفاده نیستند.

برخی از افراد در حین اسباب کشی این وسایل را دوباره به محل جدید انتقال می دهند و این یک کار اشتباه است.

برنامه ریزی برای اسباب کشی

زمان اسباب کشی بهتر است ، وسایل فرسوده ، قدیمی و بلااستفاده را جدا کرده و آنها را دور بریزید و از انتقال آنها به محل جدید خودداری کنید.

زمان جابجایی وسایل و بسته بندی وسایل عجله نکنید و با آرامش کامل این کار را انجام دهید.

برخی از افراد با هدف زودتر تمام شدن کارها ، عجله می کنند و کارها را با دقت انجام نمی‌دهند.دراین مواقع ممکن است وسایل درحین بسته بندی و یا جابجایی آسیب ببینند.

در اسباب کشی به لوازم شکستنی توجه بیشتری داشته باشید.قرار دادن لوازم شکستنی در کنار دیگر وسایل خانه کار اشتباهی است و باعث آسیب و شکستن آنها می شود.

برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل، بخصوص وسایل شکستنی، بهتر است بین آنها را عایق و مواد ضربه گیر قرار دهید.برخی از افراد به این مورد توجه نمی‌کنند و وسایل آنها در حین جابجایی و حمل و نقل به هم برخورد کرده و آسیب می بینند.

اسباب کشی لوازم شکستنی

بعد از این که وسایل را به درستی بسته بندی کردید ، باید با انتخاب بهترین شرکت حمل بار در اصفهان ، وسایل خود را به منزل جدید انتقال دهید.

درخانه جدید قبل از چیدمان وسایل اقدامات زیر را انجام دهید.

  • روغن کاری لولای درها و کابینت ها
  • تعویض قفل درب ضد سرقت اصفهان
  • سرویس کولر و یا سیستم های گرمایشی
  • تعویض شیرآلات فرسوده

دوستان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.