بسته بندی اثاث کشی

بسته بندی اثاث کشی

بسته بندی اسباب کشی یکی از موارد مهم و قابل توجه در اسباب کشی هست که نیاز به دقت و توجه خاصی دارد. زیرا هر گونه اشتباه و سهل انگاری در نحوه بسته بندی کردن ممکن است خسارات زیادی در حین جابجایی وسایل در پی داشته باشد. از آنجایی که تجربه در هر زمینه های مفید هست، اگر جزو افرادی هستید که برای اولین بار تجربه اسباب کشی را قرار هست تجربه کنید. حتما از کسانی که در این باره دارای تجربه کافی هستند مشاوره بگیرید. البته ما نیز در این مقاله سعی کرده ایم به موارد مفیدی اشاره کنیم بنابراین با مطالعه این مقاله نیز اطلاعات خوبی در این بدست خواهید آورد.

موارد مورد نیاز برای بسته بندی اثاث کشی چه چیزهایی هستند؟

همانطور که مستحضر هستید؛ اسباب کشی منزل یکی از اتفاقات رایجی هست که برای خانواده ها مخصوصا خانواده هایی که فاقد منزل شخصی بوده و مستاجر هستند پیش می آید. معمولا اسباب کشی منزل کاری سخت بوده و نیاز به صرف انرژی زیادی دارد. به همین دلیل همیشه لازم هست یک سری لوازم ضروری که جهت تسهیل عملیات اسباب کشی و بسته بندی اسباب کشی دقیق نیز مفید هستند دم دست بوده و قبل از شروع به بسته بندی اسباب کشی آنها را تهیه و فراهم کرد.
برخی از مهمترین لوازم مورد نیاز جهت بسته بندی اسباب کشی شامل طناب، جعبه های مقوایی ضخیم در اندازه های گوناگون که معمولا در فروشگاه ها سوپرمارکت ها موجود بوده و برخی به صورت مجانی و بعضی از سوپر مارکت ها نیز به ازای دریافت مبلغی ناچیز در اختیار شما قرار می دهند تهیه کنید.
مورد دیگر که هنگام بسته بندی اسباب کشی دم دست بودن آن جزو ملزومات بحساب می آید جعبه های پلاستیکی و یا چوبی مخصوص میوه می باشد که این قبیل جعبه ها نیز در بازار موجود بوده و امکان دست رسی به آنها چندان کار سختی نمی باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده گزینه های دیگری نیز هستند که جزء ملزومات مورد نیاز بسته بندی جهت اسباب کشی بشمار می روند که این موارد شامل پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی می باشند.

طناب در اسباب کشی منزل چه کاربردی دارد؟

معمولا یکی از لوازم مورد استفاده که هنگام بسته بندی اسباب کشی فراهم کردن آن توصیه می گردد طناب محکم است. شاید برای بسیاری از مردم این سوال پیش بیاید که طناب در اسباب کشی به چه کاری می آید. معمولا استفاده از طناب به منظور حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها توصیه می گردد.
کاربرد طناب های محکم و ضخیم در فرایند بسته بندی اسباب کشی احتمال فرو ریختن وسایل را کاهش داده و برای حمل و نقل راحت آنها نیز بسیار مناسب است.
همچنین جهت بستن و محکم کردن کارتن ها و جعبه های اسباب کشی نیز طناب مفید عمل می کند.
به هر حال اسباب کشی و حمل اثاثیه از جمله امور مشکل، به ویژه برای خانم های هر خانه می باشد که جهت رفاه حال آنها باید تمام تمهیدات لازم اندیشیده گردد. همچنین جهت انجام هر چه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت و رفاه بیشتر باید توصیه های ارائه شده را بکار برد.

چند نکته کاربردی جهت داشتن اسباب کشی راحتر

۱- استفاده از جعبه مناسب و استاندارد جهت بسته بندی اسباب کشی در اصفهان
۲- بسته بندی مناسب و محکم وسایل
۳- استفاده از برچسب بر روی وسایل که حاوی لیست وسایل و لوازم داخل آن باشد
۴- چسباندن برچسب قرمز بر روی جعبه بسته بندی اجناس شکستنی، همچنین ذکر کلمه شکستنی بر روی آن
۵- قرار دادن جعبه های بسته بندی هنگام رسیدن به منزل جدید در محل مورد نظر خود. به عنوان مثال کارتن های آشپزخانه به آشپزخانه منتقل شده و وسایل داخل کمد به داخل کمدها و غیره. حسن این کار در این است که مرتب کردن منزل جدید بسیار سریع و راحت صورت خواهد گرفت

چند نکته کاربردی جهت جابجایی فرش و هنگام جابجایی

معمولا ریشه های سفید فرش ها یکی از حساس ترین نقاط فرش بوده و هنگام جابجایی و اسباب کشی به دلیل قرار گرفتن در روی زمین و داخل وسیله نقلیه بسیار مستعد کثیف شدن هستند. به همین دلیل جهت جلوگیری از کثیف شدن ریشه های فرش در هنگام اسباب کشی و جابجایی باید پارچه ای را در قسمت ریشه ها به حالت دولا قرار داد. نحوه قرارگیری پارچه باید به نحوی باشد که ریشه ها در بین دو لایه پارچه قرار بگیرد. سپس با استفاده از چسب پهن پارچه را طوری چسباند که ریشه ها درون پارچه و چسب جاسازی شده و احتمال تماس آنها با زمین در طول جابجایی به حد صفر برسد.
البته اگر پارچه ای بزرگتر در دسترس باشد می توان پس از قرار دادن ریشه ها در لای آن فرش را با همان پارچه لوله کرده و خود فرش را نیز از تماس با زمین و فضای بیرون از منزل حفظ کرده و بین ترتیب، همه فرش ها تمیز و بدون آلوده شدن به منزل جدید انتقال داد و بسته بندی اسباب کشی و فرش را تکمیل کرد.

خدمات اسباب کشی منزل اصفهان تمامی خدمات شما را به صورت حرفه ای و با کیفیت و بدون بروز هیچ مشکلی انجام می دهند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.